Nyheder

28/01 - WHY RETAILERS EVERYWHERE SHOULD LOOK TO CHINA

Coronavirus har ført til en stigning i onlineudgifterne, hvilket har et kæmpe boost i online handel. Fremtiden for e-handel er i Kina, ikke Vesten. Kina er meget større og mere kreativt med teknologivirksomheder, der kombinerer e-handel og sociale medier for at blive et online shoppingmiljø for 850 millioner digitale forbrugere.
– KILDE: The Economist –

Greenway Logistics har sammen med Gateway O udviklet sin egen online multi-brand platform til nordeuropæiske modemærker for at give let adgang til det kinesiske marked.

Fremtiden for e-handel ligger i Kina ikke kun for detailhandlere. Faktisk er det endnu mere interessant for modemærker at vove sig til Kina. Med pandemiens udbrud ændrer verden sig hurtigt, og modevirksomheder skal overveje alternative kanaler for at holde forretningen i gang. Kina spiller en førende rolle i den globale modeindustri og er det største marked for e-handel i verden.

Dette giver også interessante muligheder for danske modevirksomheder. Online salg via WeChat er et vigtigt første skridt for at komme ind på dette enorme marked. Greenway Logistics gør det nu muligt sammen med DM&T og med Gateway O at sælge “ The Nordics 简 欧” direkte til den kinesiske forbruger via sin egen multi-brand platform eller flagship store.

Danske modemærker kan nu tilmelde sig denne løsning til at brande og sælge deres eget brand uden særlig risiko via multibrand-platformen “The Nordics” 简 欧 på den største sociale handelsplatform i Kina.
Mere information: E. frank.buchmann@greenway-logistics.com T. +45 60 40 00 00 – eller se mere på Wechat appen: – under miniprogram: “The Nordics 简 欧”

Læs hele artiklen her ‘WHY RETAILERS EVERYWHERE SHOULD LOOK TO CHINA’:
https://www.economist.com/leaders/2021/01/02/why-retailers-everywhere-should-look-to-china


Kontakt os





    Gratis Logistik rådgivning